Ga naar het tabje instellingen daar kan je een afbeelding downloaden

Toegevoegd na 23 minuten:
Tip: Als je icoontje niet zichtbaar wordt en maar een 'draaiend'icoontje laat zien, druk dan even op F5. Dan word de site opnieuw geladen, en specifiek de plaatjes worden opnieuw opgehaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

naar mijn pagina gaan, dan optie wijzigen kiezen, dan foto toevoegen, bladeren foto kiezen waar je het leukst op staat, en dan opslaan drukken...dan verschijnt t ..zie je hem niet direct..Ctrl en f5 indrukken dan komt het zeker...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of klikken op deze link: http://www.goeievraag.nl/gebruiker/bewerken (en dan bij 'Afbeelding' je plaatje opzoeken)