Om je te stimuleren goed na te denken voor je een vraag op de site zet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als je vragen stelt moeten ze wel aan de richtlijnen voldoen..
doen ze dat niet dan word deze verwijderd en kost je punten, zodat je de volgende keer beter nadenkt over je vraag...dus t is eigenlijk een soort strafpunten ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vraag, antwoord of reactie wordt verwijderd kost dit geen 3 maar 5 punten. Het stellen van een vraag kost je 3 punten, deze krijg je terug als je de vraag sluit. GV heeft richtlijnen opgesteld waar een vraag aan moet voldoen. Voldoet jouw vraag hier in de ogen van een moderator niet aan dan wordt deze verwijderd. Als 'straf' krijg je 5 punten aftrek om te voorkomen dat er teveel onzinvragen worden gesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zodat je beter controleert of de vraag al is gesteld .
en dat je geen domme vragen stelt. dit word niet gewaardeerd en voor komt ergernis dat de vraag alweer voorbij komt.