vanaf wanneer kun je vragen vinden met de zoekfunctie?

ik zocht bijv naar "lampen"en "stuk/kapot" omdat ik dacht dat ik de vraag die 5 minuten geleden hierover is gesteld een paar dagen geleden ook langs zag komen, dan verwacht ik in ieder geval die vraag terug te vinden die net is gesteld maar nee hoor bij mij niet. Gaat daar nog tijd overheen?

Toegevoegd na 16 minuten:
nou ik kan hem denk ik zelf beantwoorden, nu komt hij er ook bij mij uit, ik had echt dezelfde 2 woorden ingetikt dus er zit blijkbaar toch een tijdvertraging in, maar minder dan 10 minuten

amigo
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Heeft met 'vertraging' te maken. Raak hiervan vooral niet overstuur Mion! De zoekfunctie op GV heeft nogal wat beperkingen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dat zal er aan liggen welke woorden je invoert bij zoek

op onderstaande vraag in de link wordt het uitgelegd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnen 10 minuten. Ik vond de jouwe met: vragen vinden zoekfunctie on middellijk terug, dus dat kan heel snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar je steekwoorden moeten exact hetzelfde zijn als in de vraag, een afwijking in enkel- of meervoud en zelfs een spelfout (ook in de vraag) is fataal.
Ook verwijderde vragen zijn niet terug te vinden.