Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (8)

Wanneer jij er klaar voor bent. Diep ademhalen, oerkreet en..tsjakka!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je veel tijd hebt!!! :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 januari vind ik een goede tijd;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen tussen Sinterklaas en Kerst, nou doet iedereen dit natuurlijk, maar ik kan het niet uitstaan als Sinterklaas voorbij is, dat men meteen een boom haalt en overschakeld in de Kerst!
Ik zou zeggen rond half december is prima, tenzij je het natuurlijk leuk vind om je huiskamer te versieren, en er een lekkere sfeer van te maken. Dan raadt ik je gewoon aan er 1 te kopen als jij denkt van : JA, nu wil ik een kerstboom :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je daar zin in hebt. Zelf wacht ik altijd tot Sinterklaas het land heeft verlaten, maar dat is een gewoonte, geen voorschrift.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschiens ben ik te traditioneel maar normaal gezien als de sint weg is. Dat kan best wat vroeger.
Als je in de mood bent en om je woonst wat gezellig te maken in die donkere dagen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is toch geen beste moment voor?

Dat mag je helemaal zelf weten.

Ze zijn nu al volop te koop, dus als jij komend weekend je boom op wil tuigen ga je lekker je gang.

Zelf wil ik helemaal nooit een kerstboom of andere toestanden, maar in de praktijk komt zo'n ding er toch weer, een paar dagen voor kerstmis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zaterdag 11 dec dan heb je de hele dag om de boom op te zetten .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet waar.
Dan moet er gesport worden en gewinkeld en de auto gewassen en met oma koffie gedronken en de kinderen van en naar dinges gebracht en gehaal worden en voor je het weet is het weer borreltijd.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding