waar kan ik het antwoord op een gestelde vraag intypen? zie geen apart kader of zo iets; doe dit voor 't eerst.

las dat 'n mevrouw zit te haspelen met haar kastlade en dat die ere telkens uitkiepert. zij vroeg 'n oplossing; welnu :
neem een stukje hout [of ijzeren plaatje] dat 'mn zodanige lengte heeft, dat het langer is dan de hoogte van de ladebak; liefst tot bijna tegen de bovenkant van het tafelblad reikt.
boor er 'n gat in en neem 'n schroef; schroef de boel vast tegen de opstaande rand v d achterkant v d lade; eventueel kun je eea borgen met 'n moer;
wil je het steviger hebben, plaats dan zowel a d linker- als a d rechterkant van de eindkant v d lade zo'n latje.
jouw lade met inhoud zal dan nooit meer op jouw voeten kunnen vallen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wij hebben hier niets aan een antwoord van een andere vraag.
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat betekent 42?
itsme
13 jaar geleden
42 is het meest universele antwoord. Maakt niet uit op welke vraag...

Het beste antwoord

Als de geef antwoordknop niet in beeld is, is het een oudere, al gesloten vraag en kun je niet meer antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beantwoorder van mijn vraag : leuk dat je me zo snel uit de 'purée'geholpen hebt.
m e r c i .

Andere antwoorden (3)

Je drukt op de knop ''Geef Antwoord'' onderaan de vraag en dan typ je in het daarvoor bestemde vak je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de vraag staat een blauwe knop 'Geef antwoord' (links van de knoppen 'Goeie Vraag!' en 'Volgen'. Klik hier op, vul je antwoord in en klik op 'Geef antwoord!'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder elke vraag staat de knop met geef antwoord