Mag ik op deze website vele vragen op een dag stellen?

gewoon ontopic zonder troep en reclame erin enzo.

mag dat?

op sommige forums noemen ze je gelijk een spammer als je gewoon een hoop vragen hebt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

Je mag zoveel vragen stellen als je wilt, als ze maar binnen de regels van GV vallen. Je hebt echter wel een limiet aan vragen die je kan stellen. Wanneer je niveau 1 bent, kan je 5 vragen stellen per dag. Hoe hoger je niveau is, hoe meer vragen je kan stellen per dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je mag meerdere vragen stellen, zolang ze aan de richtlijnen voldoen.
Die vind je terug onder 'help', bovenaan de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag hier meerdere vragen per dag stellen, zolang ze maar aan de richtlijnen voldoen.

Hoeveel vragen je per dag mag stellen, hangt af van hoeveel punten je hebt. Dat vind je in de tabel onderaan onderstaande link.
Cryofiel
13 jaar geleden
Ja tuurlijk, als de vragen nog niet eerder gesteld zijn zou ik zeggen waarom niet? Daar is deze site tenslotte voor. Dus ik zou zeggen, vraag maar raak ;)

Elke vraag die je stelt kost je trouwens 3 punten dus als je weinig punten hebt kun je misschien niet alle vragen stellen die je wilt stellen. Maar dan is het gewoon een kwestie van op andere vragen antwoord geven om weer punten voor je vragen te verdienen en als je, je vragen sluit dan krijg je 3 punten hiervoor terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je rechts bovenin naar "Mijn Pagina" gaat en naar beneden scrollt, zie je staan hoeveel vragen je nog mag stellen op een dag. Dat ziet er zo uit:

Je mag vandaag nog maximaal:
.. vragen stellen
.. antwoorden geven
.. reacties plaatsen
.. privéberichten sturen

met op de puntjes het voor jou betreffende aantal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je goeie vragen hebt, stel ze gerust...
lees goed de richtlijnen door, zodat je weet watje grens is ..
zou zonde zijn als ze steeds worden verwijderd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag per dag maximum 5 vragen stellen op GV(Goeie Vraag). Als het geen vraag is dan verwijderd de moderatieteam automatisch jou vraag. Ook nog, als je een vraag stelt dan verlies je 3 punten. Toi Toi Toi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie BRON

onderin zie je een tabel staan dat geeft al antwoord op je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat mag, maar je punten verminderen zo wel heel snel, aangezien het feit dat je drie vragen moet beatwoorden, om zo weer de punten terug te krijgen van een gestelde vraag. Ook moet je vraag natuurlijk voldoen aan de richtlijn(,maar daar zijn al veel antwoorden over).