Door vragen te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Door je aan te melden...

Niveau 2 bereik je, door 100 punten te halen. Punten behaal je door vragen te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door meer (goede) antwoorden te geven. Nu ligt de overhand bij jou nog in het stellen van vragen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door goede antwoorden te geven.En als je het beste /waardevolste antwoord geeft volgens de vragensteller heb je meteen 10 punten verdient.En zo kom je het snelst aan niveau 1.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het hoeft soms helemaal geen lange uitleg te zijn.In de meeste gevallen kunnen een paar regeltjes meer duidelijk verschaffen dan een heel verhaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door punten te halen.
dat kan je doen door
-vragen te beantwoorden. zo goed mogelijk want je kan ook als BESTE ANTWOORD woorden gekozen.
en dat levert je 10 punten op.
-vragen stellen en hopen dat er mensen op goeievraag klikt.
dat levert per persoon 1 punt op.
- ZIE BRON

Toegevoegd na 2 minuten:
jij bent nu al 2 keer als goeievraag gemarkeerd.
dat is dus 2 punten. en als jij je vraag sluit krijg jij je 3 punten terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door vragen heel goed te beantwoorden .
Dan komen de +ook wel en dan gaat het nog sneller .
En als je binnenkort jarig bent door je leeftijd in jou profiel te zetten .
Daar krijg je ook 15 punten voor als je jarig bent .