Waar is dit ?

hmmm eindelijk eens een goeie vraag gesteld dus...
Nou eens niet binnen 10 minuten het juiste antwoord

Het was leuk om alle verschillende reactie's en antwoorden te lezen. Op deze foto zagen jullie inderdaad Lindos op Rhodos. Iedereen bedankt voor het meedoen, een plusje voor de mensen die in de juiste richting zaten te denken, en de 10 punten gaan naar Lala die als eerste met het juiste antwoord kwam !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Lindos op Rhodos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt erop dat je gelijk hebt, hoewel ik deze foto, http://www.j-and-p.co.uk/Photos/Rhodes/07%20Closer%20view%20Lindos%20June%2007.JPG van de andere kant duidelijker vind om te zien dat het om hetzelfde kasteel gaat. +1 van mij in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thx!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap het niet, je hebt toch echt het juiste antwoord dacht ik, maar de vraagsteller lijkt dit nog niet te bevestigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wacht rustig af...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
knap hoor....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog maar twee foto's dan, misschien overtuigt het: http://birdland2.netfirms.com/Darkside/Lindos001.jpg en http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/24/LindosCastle1.JPG
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zo is het helemaal duidelijk lijkt mij. Maar Marcel71 reageert niet. Misschien zullen we het nooit weten.

Andere antwoorden (8)

Frankrijk? UK? Het ziet er Europees uit. Ben nieuwsgierig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is Egypte, dat kan je zien aan de mensen met een tulband om op de foto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ziet eruit als een kruisvaardersburcht.
Ik gok Syrië.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat dacht ik ook Melissa, maar ik heb afbeeldingen gezien van de bekende 'krak' in Syrië en dat was hem niet.
ergens aan de middellandse zee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja.. zover was ik ook... maar toen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou zeggen iets van griekenland ofzo
Misschien Malta?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval iets op Grieks grondgebied

Toegevoegd op 04-06-2009 21:27:20
Is het Archaia Korinthos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huhhmmm...... Italie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk spanje