iphone app Goeie Vraag?

ik begrijp dat iphone sinds kort een gv-app heeft en dat dat o.a. de oorzaak is van de golf aan puberachtige ongein hier op gv.
Maar wie bepaalt eigenlijk dat er een app voor iets komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De beheerders van Goeievraag bepalen dat ze een app willen. Vervolgens wordt deze gebouwt. De ontwikkelaar registreert zich bij apple als iphone ontwikkelaar. Als de app af is, wordt deze bij itunes aangeboden. Daar kan je de app laten testen door testgebruikers. Als je hemelaa; blij bent met het resultaat, biedt je de app aan bij itunes om goed te laten keuren. Als dit gebeurd, komt de app in de itunes store.

Het bepalen gebeurt dus door zowel de eigenaar/manager van goeievraag, als door de itunes applicatie beheerder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De beheerders van de site. Sanoma Digital Group in dit geval. Net als de reclame op de site is ook de iPhone app een bron van inkomsten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mensjes van GV geven een ontwikkelaar opdracht op een app te maken en dam komt er een app.
De mensen van GV bepalen dus of er een app komt.