Is het ook mogelijk om de nettoscores van gebruikers te zien?

Waar de minnetjes van de plusjes zijn afgetrokken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, je moet wel de hele geschiedenis van een persoon nalopen en bijhouden. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

minnetjes hebben geen invloed op de punten. Plusjes worden real-time bijgeteld

Toegevoegd op 24-06-2009 15:40:20
[Het zijn dus 'netto' scores
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, als je op de profielfoto klikt, dan zie je direct hoeveel antwoorden die persoon gegeven heeft (maal 1 punt).
Ook zie je hoe vaak hij/zij het beste antwoord heeft gegeven (maal 10 punten).
Tel die twee bij elkaar op en je hebt de netto-score zonder plusjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inloggen = ook 1 punt per dag
Soms gaan er 5 punten af
Minnetjes worden niet meegerekend en dat is een deel van de vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Shit... daar had ik even niet bij stil gestaan. Goed punt !
je ziet hier de nettoscoren, wil je de bruto scoren zien gaat helaas niet.
de punten die worden afgetrokken voor het verwijderen van de vraag ect worden niet bijgehouden.
dat kan alleen een insider van gv zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
minnetjes worden niet afgetrokken... verder kun je de punten van iemand zien op de profielpagina van die persoon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaaahhhh, als minduimpjes ook gaan scoren is xinix meteen uit de top10, is het ook een idee dan om meteen een slechtste antwoord te kunnen kiezen voor -5 of zo? Zit ik weer op nivo2. Ennehhhh, nee he, netto scores zijn niet te zien......... anders krijg ik weer op mun brood dat ik geen antwoord heb gegeven.