Is het niet mogelijk om berichten te sturen naar gastgebruikers? Ik probeer het maar het lukt niet.

Ik kreeg een pb van een gastgebruiker maar kan niets terugsturen, ik krijg de melding: "Dat is een ongeldige gebruikersnaam."

Toegevoegd na 2 minuten:
Het rare is dat het profiel van die gebruiker nog wel bestaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan bestaat dat profiel niet meer.

Toegevoegd na 45 seconden:
Als je naar oude antwoorden van die persoon kijkt, dan zie je onder zijn avatar geen naam meer staan. Het profiel is dan opgeheven.