waar is goeievraag cafe gebleven?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
janprokles
8 jaar geleden
Dat het weg blijft
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ben er zeker niet rouwig om! Ik had het er niet zo op. Je vraag werd soms zonder dat je het wilde daar heen verplaatst en zoals jodokus al zegt, je vraag was daar eigenlijk "uitgevraagd"...
Ritsuka
8 jaar geleden
café is helemaal foetsie. alles wat er op stond is weg
Amadea
8 jaar geleden
Dit komt er nou van als je als systeembeheerder het niet nodig vindt om alle gebruikers van een wijziging op de hoogte te brengen...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Precies, @Risuka, je bent nu alles kwijt hè? Waarom zou men niet alles kopiëren en elders 'parkeren', zodat het nog te raadplegen is? Of is dit niet mogelijk?
Amadea
8 jaar geleden
Nee, dat bleek (helaas) niet mogelijk. Zo is vermeld op het Goeie Vraag Forum, de enige plek waar men wél op de hoogte is gebracht.
Ritsuka
8 jaar geleden
@jodokus52 Ik heb nog screenshots kunnen maken van de dingen die ik wilde bewaren, had al iets gelezen op cafe dat het mogelijk ging sluiten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Ritsuka
Dat is dan mazzel, je wist het op tijd .
Ik niet, het zij zo...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea
Jammer, dat de GratiS optie van een mailtje ter info naar iedereen een dag of wat tevoren niet gebruikt is!! Dat zou je klantvriendelijkheid kunnen noemen :-(( Ik ben vanmiddag voor het eerst sinds héél lang weer eens op het GV forum geweest, ik, digibeet, vind het nog steeds niet simpel, dat zal de reden wel zijn.

Het beste antwoord

Het Goeievraag Café is gesloten voor altijd!

Het leverde te veel problemen op; Er waren teveel "bugs" die GoeieVraag en haar gebruikers in de weg zaten, storingen, die kennelijk niet te verhelpen waren.
[...en misschien werd het ook niet zo goed bezocht als verwacht.. mijn ervaring was dat je vraag, als hij eenmaal naar het Café verplaatst was, eigenlijk uit het nieuws was.]

Een verandering sinds is dat er 2 nieuwe categorieën zijn : Huiswerk en Meningen.
Hierover komt nog nieuws

Uit de bron: reactie van @WSWS :
Ik begrijp dat er inderdaad wat onduidelijkheden zijn. De richtlijnen passen we op korte termijn aan naar aanleiding van deze aanpassing aan de site. Dan zal het een stuk duidelijker zijn.

In grote lijnen is de toevoeging van deze categorieën inderdaad ter vervanging van het Café. Dat betekent niet automatisch dat elke vraag die op Café stond nu ook op dezelfde manier gesteld kan worden op GoeieVraag - ook aan algemene richtlijnen (zoals dat de vraag duidelijk geformuleerd moet zijn) zal deze moeten bijvoorbeeld voldoen.

http://www.goeievraag.nl/goeievraag/vraag/575551/toegestaan-volgens-richtlijnen-mening-geeft