Als je vragen en/of antwoorden gewist worden, dan moet je daar een mail van ontvangen van de moderators. Dan voldoen ze op de een of andere manier niet aan de richtlijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
En in die mail(s) moet dan de reden van verwijdering instaan. Je was me net voor beste .... ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij geld hetzelfde. Geen mail ontvangen. Ook zeker geen vreemd onderwerp want daarover staan al meer vragen op GV
MissBiggie
13 jaar geleden
Kijk eens in je berichtenbox hierboven aan de pagina ... daar moeten ze ook staan.
MissBiggie
13 jaar geleden
Oow, je zit op I-phone. Weet niet of het dan wel gaat ... Das misschien ook de reden dat je geen mail hebt ontvangen
MissBiggie
13 jaar geleden
@caspee dat is misschien de reden dat jouw vraag verwijderd is ... vraag was al gesteld
Daar heb je als het goed is een e-mailbericht over ontvangen van het moderatieteam. Ze zullen niet aan de richtlijnen hebben voldaan.
Amadea
13 jaar geleden
Wat bedoel je precies? Dat je een vraag stelt en dat ie even later verwijderd is? Dan voldoet ie niet aan de richtlijnen - ga naar de site, dan naar help en lees de FAQ en de richtlijnen.
Als de vraag al eerder gesteld is, een meningvraag is, of een onzinvraag, dan wordt hij verwijderd. En als je op de site bent kun je ook je berichten bekijken, daar staan de mails met de reden van verwijdering.