Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben je ooit al eens radicaal van mening veranderd na het lezen van de reacties op een vraag bij GV?

En bij welke vraag was dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
140

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Niet radicaal van mening veranderd, maar wel verrast door antwoorden van anderen. Zowel informatieve, als antwoorden op meningsvragen. Het is vaak boeiend te lezen hoe anderen vanuit een andere invalshoek dingen bekijken. Het kan helpen je blik te verruimen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee hoor...

En ik denk ook niet dat dit snel zal gebeuren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik reageer vrijwel alleen maar op computer vragen.
Verder neem ik niet echt iets aan via internet.
Daarom vind ik mening vragen ook zelden interessant op goeie vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, was bij een reactie op mijn antwoord ging over, wat voor iedereen gelijk is in dit leven. Diegene had doch gelijk, vond ik achteraf. Zeg ik dan ook gewoon, niemand heeft de wijsheid in pacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, radicaal niet, maar toch zeker wél. Gisteren nog!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar dat was een cosmetische tip.
Ik besloot het toch te proberen en het was een goede tip.
Voor de rest krijg je soms wat extra informatie, maar dan bijvoorbeeld op het gebied van PC-gebruik.
Voor de rest niet, want daarvoor heb ik andere bronnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Radicaal (nog) niet, maar wel hier en daar nieuwe invalshoeken gelezen of meer begrip gekregen, milder geworden of soms ook juist harder.
En natuurlijk wel af en toe dingen geleerd die ik ECHT niet wist of he-le-maal verkeerd had. Dat zijn de leukste momenten eigenlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn mening is nooit radicaal veranderd, dat zou betekenen dat het mijn mening niet was, maar een eerder aangenomen mening van een ander.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding