waarom gaan vragen open en dicht op deze site?

als je een vraag erop zet is ie voor 6 of 7 dagen open. en daarna is ie gesloten. maar waarom sluiten ze de vragen eigenlijk??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan zouden mensen misschien, om punten te scoren, alleen maar herhalende antwoorden op oude vragen geven omdat daar verder niemand meer naar kijkt. Dat zie je nu al na één of twee dagen gebeuren, dat iemand een eerder antwoord gewoon kopieert en alsof het een nieuw antwoord is eronder plaatst. Daar schiet de vraagsteller niets mee op, en de beantwoorder houdt zich niet aan de regels. Maar omdat het dan nog een actuele vraag is wordt dat meestal wel opgemerkt, en volgen er strafpunten voor de "beantwoorder". Als de vraag gesloten is kan niemand er meer wat aan toevoegen.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk, nou begrijp ik dus ook waarom je zo vaak echt 4 x hetzelfde antwoord ziet staan.. Hmmmz vond t al lichtelijk vreemd ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je vaak hetzelfde antwoord ziet staan vlak onder elkaar, komt ook, omdat er meer mensen tegelijk een vraag beantwoorden. Dan zet je je antwoord erbij, en dan zie je dat enkele seconden daarvoor hetzelfde antwoord al (vaker) is gegeven. Dit is niet te voorkomen.

Andere antwoorden (3)

Omdat de site anders te vol wordt denk ik, en omdat het meestal geen zin heeft om een week later nog antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mensen anders gaan lopen antwoorden op een vraag die al een jaar oud is. Een week of 2 weken is meestal voldoende tijd om een goed antwoord op je vraag te krijgen.
Daarna word de vraag gesloten, maar je kunt nog steeds alle informatie raadplegen.
Dit is voor mensen die mogelijk een soortgelijke vraag hebben.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+!
Het Kost Hun ook geld denk ik, Plus de site Verschonen Sinds het steeds populairder Word, En Dat Ze niet te veel "out of date" zijn.