Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe is de goeievraag app rotzooi opgeruimd?

Wat heeft sanoma gedaan om al die rotzooi tegen te houden? Het is misschien een beetje laat, maar ik ben wel benieuwd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
100
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet gelijk aan Rintje Ritsma denken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

in het betreffende horrorweekend hebben de moderators stevig overgewerkt, geholpen door de oude garde die meldden wat ze melden konden.
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Horrorweekend ?? Horrorweek bijna, voor mijn gevoel !
En volgens mij is het nog steeds dweilen met de kraan open, maar GV is gelukkig in elk geval weer bruikbaar geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn dus geen veranderingen aan de app of GV.nl gedaan, alleen door het melden en verwijderen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Melden en verwijderen en melden en verwijderen en melden en verwijderen en melden en verwijderen.... Het leek wel werken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die arme moderators toen...
Rieneke1
13 jaar geleden
ja, was echt erg he?
ik had het net een beetje verdrongen;) 09090989, klopt, het was alleen maar noeste arbeid van onze kant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo is dat, hulde aan de oude garde.

Andere antwoorden (1)

Dat heeft sanoma niet gedaan maar de moderators van GoeieVraag, die moeten elke keer als er iets niet goed gaat actie ondernemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet wat ik bedoel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je dan wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het over die ene specifieke week toen de GV app net was uitgebracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is het toch echt wat je bedoelt, de gebruikers melden een vraag/antwoord/reactie en de moderators moeten dan beslissen of ze het verwijderen of niet. Sanoma heeft daar vrij weinig mee te maken en aan de site of app is weinig veranderd behalve een update.
Rieneke1
13 jaar geleden
klopt roland, sanoma heeft het ons lekker laten uitzoeken.
zolang de reclames maar bekeken worden :(

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding