Ik wil goeie vraag verwijderen. Hoe doe ik dat en hoe zien ze mijn vragen dan en de vraagsteller??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
tot ziens, we zullen je missen.

Het beste antwoord

Je kunt gelukkig goeievraag zelf niet verwijderen, maar je kunt wel je account opheffen. Klik op de link contact op de website en kies uit het lijstje de optie om je account te verwijderen. De vragen en antwoorden blijven staan, maar je naam staat er dan niet meer bij.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je avatar wordt dan zo bij jouw eerdere antwoord, reactie of vraag weergegeven (zie afbeelding)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx