Kan je ook mensen blokkeren die je beledigen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je op GV? en wat wil je dan blokkeren? antwoorden die ze geven op jou vraag of reacties of prive-berichten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja op gv bedoel ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen antwoord op je vraag dus ik zet het maar bij reacties:
Als je ziet dat je van die ongewenste persoon een mailtje gekregen hebt...lees het dan niet. Niet openen, meteen verwijderen, vooral niet op reageren! Negeer het gewoon des te sneller is het ook voorbij.. Wel vervelend dat dit gebeurt.. succes!

Het beste antwoord

Ja, dat kan ik.
;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, even serieus nu.
Ik kan het wel (net als anders mods), maar jij kan het zelf niet.

Als je een probleem hebt met een andere gebruiker kan je dit melden met de bekende link, of contact opnemen met een beheerder via de 'contact' knop onderaan de pagina.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank U
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar is het knopje blokkeren dan voor? Ik heb het nog nooit gebruikt maar ben er door logisch redeneren vanuitgegaan dat je daarmee de bewuste afzender blokkeerd, klopt dit dan niet?

Andere antwoorden (2)

Alleen in je mailbox, niet bij de reacties. In het laatste geval kun je een mod attenderen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Achter zijn/haar naam (in de mailbox) staat een knop/link "blokkeren" et voila
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er aan waar ze dat doen: bij MSN of bij je e-mailprogramma. Beiden hebben de optie om te blokkeren.