Moet ik op facebook?

Is het zo,als ik op Goeie vraag zit dat ik dan ook op facebook moet,Ik wil graag leren maar dit gaat te snel.
ik heb nog teveel vragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. Absoluut niet. Ik heb weliswaar facebook, maar mijn accounts zijn niet gekopppeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zover ik weet kun je het ook gebruiken zonder facebook hoor, het is slechts een optie om het inloggen makkelijker te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet helemaal niks, Facebook is een totaal andere site.
Je hebt er niet veel aan om de 2 sites te koppelen, het is slechts een leuk extraatje voor de mensen die het leuk vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je nog veel vragen wilt stellen, kun je proberen ook wat antwoorden te geven. Vragen stellen kost namelijk punten, en die verdien je weer door goede antwoorden te geven.
Zie ook de help pagina's voor meer info hierover.
Kimath