Per vraag kan je slechts één keer een 'best antwoord' aangeven. Mocht het zo zijn dat je twee hebt die je als 'best' zou willen bestempelen, zul je daar dus één van moeten kiezen.

Wel kan je de andere persoon plusjes geven en hem bedanken voor zijn antwoord in een reactie of een privébericht, dan weet hij (of zij, natuurlijk) ook dat het door hem of haar gegeven antwoord niet verkeerd was, maar dat er een keus gemaakt moest worden. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusjes geven bedoel ik mee de 'duimpjes omhoog'. Net als het duimpje naar beneden een minnetje genoemd wordt. Deze duimpjes staan naast het knopje om reacties te lezen en/of te plaatsen bij een antwoord. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar je kan ze al wel zien staan. :) Als je erop klikt als je niveau 1 bent krijg je een melding dat je het nog niet kan omdat je daarvoor niveau 2+ moet zijn. :)

Andere antwoorden (1)

Nee dit kan niet, je moet er één uit kiezen, daarom heet het ook het "Beste Antwoord".. Je kan verder alleen thumbs up geven voor de ander :)