Hoe kan ik een vraag van vorige week terugzien?

Ging over iemand die een vriendin had die zelfmoord wou plegen,zich verschool in een park ,thuis niet meer binnen mocht komen,en zeer dringend hulp nodig had Daar schrok ik van en ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld heeft.
Heb geen info over vraagsteller

12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb me ook zorgen gemaakt.
Ik heb die jongen later nog een mailtje gestuurd om te vragen hoe het ging en hij zei dat het meisje in een pleeggezin komt.
Ik weet niet of het echt was, maar als het wel zo is, is het allemaal goed gekomen dus.

Toegevoegd na 1 minuut:
En ja de vraag is verwijderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat was een vraag van een trol, dus de vraag is verwijderd.
verwijderde vragen zijn niet meer terug te zien.
Rieneke1
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
Rieneke wat bedoel je daarmee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het nep dan? Zoiets vermoede ik namelijk al als je even realistisch nadenkt over die mes steken enzo...
Rieneke1
12 jaar geleden
een trol is een uitdrukking voor iemand die een bericht plaatst wat nergens op slaat, alleen om de boel eens flink op te jutten.
flyingcrow
12 jaar geleden
bedankt voor de uitleg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens en er zwerven meer trollen op GV
Als de vraag niet verwijderd is kun je links in het zoekvenster een trefwoord opgeven.In dit geval zelfmoord en dan komen de vragen met dat woord in beeld.
Je kunt ook een vraag die je misschien later wilt terug zien op volgen zetten dan kun je op je eigen pagina onder het kopje volgen de vraag vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
ook bedankt voor die goede tip ,ik had het inderdaad met trefwoorden geprobeerd,maar ik vond niets terug.