Sluiten vragen zich vanzelf als je ze niet tijdig sluit en krijg je dan nog je drie punten?

Dus als je ze niet zelf sluit maar er staat dat de vraag over 2 uur sluit en je sluit hem niet vrijwillig, dus het gaat automatisch, krijg je wel of niet je drie punten terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als de tijd is verstreken en je hebt de vraag niet gesloten, dan wordt die automatisch gesloten. Je kunt dan nog wel het beste antwoord kiezen om je drie punten terug te krijgen. Doe je dit niet, dan ben je ze kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie dat ik weer eens te langzaam typ om de eerste te zijn met het antwoord... :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Och, dat overkomt mij (en vele anderen, denk ik) zo vaak...

Andere antwoorden (2)

Wanneer een vraag door het systeem gesloten wordt, kan er geen antwoord meer op gegeven worden. Als vraagsteller kan je dan nog wel de drie punten terugkrijgen, namelijk door een 'beste antwoord' aan te wijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, maar het is toch normaal ook altijd zo dat je drie punten krijgt door de vraag te sluiten, ookal is dat zonder het kiezen van een beste antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan sluit je de vraag zelf en wordt het niet door het systeem gedaan. ;)
Dan krijg je geen punten behalve als je het beste antwoord kiest.
suc6