Hoe kan het dat mijn vraag zomaar wordt gesloten terwijl ik alleen maar een reactie heb gegeven?

Ik heb een reactie en een plusje gegeven bij mijn laatst gestelde vraag en zie dat het als beste antwoord is gekozen.

Toegevoegd na 14 uur:
Mijn vraag is niet verwijderd en ik weet zeker dat ik hem niet gesloten heb want dan wordt er gevraagd of je de vraag definitief wilt sluiten.Ik heb echt een reactie geplaatst en die staat er ook.Verder niets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Blijkbaar heb je dan per ongeluk op het knopje Beste Antwoord geklikt...

Antwoorden (4)

Dit heb jij per ongeluk zelf gedaan, het beste antwoord wordt nooit automatisch gekozen door de website 'goeievraag.nl' zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien was het tijdlimiet voor je vraag op of was de vraag onduidelijk gesteld en werd hij daarom gesloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens eerst op jou pagina en kijk of je die vraag niet zelf gesloten hebt .
Een andere mogelijkheid is dat jou vraag niet aan de richtlijnen heeft voldaan en is gesloten door het modteam
nadat je de reactie en het plusje hebt gegeven .

Toegevoegd na 11 uur:
Dan zou ik contact opnemen met het moderatie team .
Klik boven aan de pagina op contact .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,hij is niet verwijderd,hij staat er nog.
Ik heb een reactie en een plusje gegeven bij mijn laatst gestelde vraag en zie dat het als beste antwoord is gekozen.

Dit kan natuurlijk niet.

Je hebt het over jouw laatst gestelde vraag.
En een vraag kan nooit als beste antwoord worden gekozen.

Als je nu even een link geeft naar waar je
het over hebt, dan wordt het misschien duidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/vastomstotend-bewijs-loterijen-gesjoemelt.283042