Waarom word je op GV terug van niveau een als je eens onder de honderd punten gaat?

't Is toch beter eens van niveau twee te zijn altijd van niveau twee te zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De niveaus zijn vastgesteld a.d.h.v. het aantal punten.
Als je dus in punten teruggaat, bijv. d.m.v. het stellen van een vraag en je zakt onder een niveaugrens, is het logisch dat je ook een niveau teruggaat.
Dan moet je gewoon weer veel antwoorden geven en ga je vanzelf weer een niveau omhoog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee helaas werkt dit zo niet, het niveau hangt af van het aantal punten. Stel je een aantal vragen dan kost dit punten en kan je zakken zodra je deze vragen weer sluit krijg je de punten terug. En ga je weer naar het volgende niveau.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je 't niveau belangrijk vind, dan moet je gewoon doorgaan met vragen goed beantwoorden! Kom je vanzelf weer in twee.
Uiteraard ga je weer terug naar een, als je te weinig punten hebt. Elke puntenrange heeft zijn eigen niveau.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ge zegt nu twee keer 't zelfde na mekaar, 'weer terug'...