Niet, of mail de beheerder of ze hem willen verwijderen, die kunnen het wel. Neem ik aan..

Toegevoegd na 33 seconden:
en dan neem ik wel aan dat het over een vraag van jezelf gaat he.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is gesloten, dus vrees niet dat dit kan. +

Andere antwoorden (3)

Volgens mij kan je dat niet meer, omdat deze als afgesloten is beschouwd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er 'kijken' hier altijd moderatoren mee. Ik mag verwachten dat die voor jou snel actie kunnen ondernemen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan niet maar als het heel belangerijk is dan moet je een bericht sturen naar een mentor.