Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik iemand antwoorden die mij een persoonlijk berichtje heeft gestuurd?

Ik heb een paar persoonlijke berichtjes gehad n.a.v. een paar antwoorden die heb gegeven. Er zijn geen berichten in mijn berichten bus.

Ik heb op deze website gezocht naar het antwoord maar ik kan het niet vonden. Als iemand mij een berichtje kan sturen moet ik toch een berichtje terug kunnen sturen?

Toegevoegd na 4 uur:
Er staat nergens "Beantwoorden / Verwijderen / Misbruik melden" althans niet als klikbare link en ik heb.

Ik heb per email wat reacties ontvangen, en daar wil ik weer op antwoorden. Het kan me niet schelen hoe, per email terug aan degene die mij heeft geemailed, of als reactie op de website. Maar al sla je me helemaal dood, ik kan die klikbare linken niet vinden.

Ik weet dat de blauwe woorden linken zijn, maar zelfs die blauwe woorden zijn niet allemaal klikbare linken. Ik voel me nu echt een sufferd... ;D

PS - ik wilde dit dus als een persoonlijk berichtje naar jou sturen maar het komt nu dus als 'bewerken' bij de vraag...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
151

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bestudeer de woorden eens die je leest als je bij Berichten kijkt. Het werkt eigenlijk op dezelfde manier als e-mail. Je klikt op de titel van het bericht om het te openen.En dan staat er linksboven Beantwoorden / Verwijderen / Misbruik melden. Alle teksten die blauw zijn kan je aanklikken.

Toegevoegd na 4 uur:
Maar dan heb jij het vermoedelijk niet over persoonlijke berichtjes, maar gaat het om reacties waar jij een notificatie over hebt ontvangen. Als je die aanklikt dan kom je bij de betreffende vraag terecht. Daar kan jij dan een tegenreactie geven. Als je dat niet voor iedereen leesbaar wilt doen, maar zélf een persoonlijk bericht wilt sturen, dan moet je op de gebruikersnaam klikken. Op de profielpagina zie je dan een envelopje onder de afbeelding van die gebruiker staan. Als je op dat envelopje klikt kan je een privebericht sturen.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding