Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Geen idee.

Persoonlijk heb ik alle mail uitstaan. Ik krijg genoeg andere mail om dit er niet bij te willen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of dat nu te maken heb met het suc 6 van gv?maar ik vind het wel zo netjes om zoveel mogelijk indien mijn antwoord als beste gekozen is die gene te bedanken voor de waardering!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plus 1 dat wordt zeer gewaardeerd door heel veel mensen.
Ik denk dat het succes van deze site te maken heeft met de kwaliteit van de vragen en antwoorden, met het feit dat je interactief bezig kunt zijn en je kennis kunt vergroten. Dat maakt www.goeievraag.nl interessant. Het feit dat je via de email mensen kunt benaderen of op de hoogte kunt worden gehouden, is een leuke toevoeging, maar niet per se bepalend voor het succes van de website.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is mooi dat je elkaar af en toe een pb kunt sturen.
en een vraag volgen die al een paar dagen oud is en die je alweer bijna vergeten bent.
en het mooie is als je een vraag gesteld hebt,dat voor dat de vraag sluit,je een mailtje van GV krijgt,dat de vraag nog een dag open staat,zodat je alsnog een beste antwoord kunt kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding