Mijn vraag, gekoppeld aan "financien", had gekoppeld moeten worden aan "wetgeving" bleek me verderop. Hoe te veranderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

ik heb al even een verandering van categorie aangevraagd voor je, maar anders volstaat een mailtje naar een moderator.
die vind je onder het knopje "help".
Rieneke1
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als er nog geen antwoorden zijn kan u die gewoon verwijderen en opnieuw posten in de juiste rubriek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt heel makkelijk zelf je vraag verplaatsen: ga naar je vraag en klik op 'bewerken".