Melding ongeldige vraag of antwoord, wat betekend dit?

Ik wou ergens een reactie op geven en toen kreeg ik deze melding, iemand een idee wat er dan fout is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan is die vraag of dat antwoord op dat moment al verwijderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het betekent dat de vraag of het antwoord waarop je reageerde, niet meer kon worden teruggevonden op het moment dat jij je reactie wilde plaatsen.

Dat kan twee mogelijke oorzaken hebben.

De eerste mogelijkheid is een korte storing in het systeem waarop GV draait.

De tweede mogelijkheid is dat de vraag of het antwoord waarop jij reageerde, is verwijderd nadat jij begon te typen, maar voordat je jouw reactie daadwerkelijk plaatste. Soms haalt iemand zelf zijn eigen vraag of antwoord weg, maar meestal wordt dit gedaan door een moderator omdat er iets niet aan de regels voldoet.

Cryofiel