Voor welke misdrijven wordt dna onderzoek toegepast?

Het zit zo;
Mijn overbuurman beschuldigd mij ervan zijn chip uit zijn container te hebben gestolen om die in mijn eigen te plaatsen en dus op hun kosten afval aan te kunnen bieden.

Vanochtend schijnen meerdere mensen mij herkend te hebben terwijl ik binnen was, en voor de container chip moet hij aangifte van vermissing doen.

Toen hun laatst op vakantie waren heb ik de container aan de weg gezet voor hun, dus mijn dna zit er wel aan, dus als ze gaan onderzoeken komen ze dat wel tegen, maar dat is niet van diefstal. ( maar dat kunnen hun vast niet zien... )

Wat nu???
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor dit soort dingen wordt echt geen DNA onderzoek gedaan, dat wordt gedaan bij moorden, verkrachtingen en dat soort zaken, ze zullen eerder jouw chip uit jouw container onderzoeken, of deze in de juiste container zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je, duidelijk en beste antwoord! ;-)