Wat te doen bij een beste antwoord op GV, wanneer er als bron een link staat naar een commerciële instelling?

Iemand heeft wat mij betreft het beste antwoord,maar ik wil geen reclame maken.Is het mogelijk dat een moderator de link weghaald?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het gaat om een bron zal deze moeten blijven staan. Als het puur om reclame gaat kun je het antwoord melden met de mededeling dat het spam is, maar dat je graag wilt dat de rest van het antwoord wel blijft staan.

Of de moderators dit dan doen hangt waarschijnlijk van het antwoord af. Maar mogelijk is het zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Lijkt mij dat een commerciële bron per definitie niet het beste antwoord kan zijn. Maar Als jij het het beste vindt, gewoon de punten toekennen,. Die worden niet afgenomen en jij hebt je antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me typisch een vraag die alleen een moderator kan beantwoorden.
Stel je vraag via contact bovenaan pagina zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou de vraag voorleggen aan het modteam en dan verzoeken of dit in dit geval gedaan kan worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er hoeft toch niets te mankeren aan een bron afkomstig van een 'commerciële instelling'...?
Als mijn bron de KPN is bij een vraag over telefonie, dan mankeert daar toch niets aan. En..., de KPN wil ècht winst maken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is toch veel eenvoudiger om de antwoorder te Pb 'en en hem/ haar te zeggen dat ze het beste antwoord heeft gegeven maar dat je niet de bron wilt in het antwoord.

Dan haalt hij/ zij de bron in het antwoord weg, of hij/zij doet dat niet . En dan heb JIJ de keuze...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat had ik net willen zeggen even contact zoeken via de pb voor verwijdering. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, kun je gewoon onderling regelen.. als je daar waarde aan hecht..
Als iemand vraagt waar iets te koop is, dan is het adres van de betreffende winkel een uitstekend antwoord.
Eigenljk zouden dat soort vragen dan niet gesteld mogen worden.

Toegevoegd na 1 uur:
Deze bijvoorbeeld:
http://www.goeievraag.nl/vraag/hoesje-kopen-samsung-omnia-pro.42688#254818
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand een vraag stelt en jij denkt deze vraag het best te kunnen beantwoorden met een link naar een website, die weliswaar commercieel is maar zéér bruikbaar voor de vraagsteller, dan zie ik niet in waarom dat niet zou mogen.

Als je antwoord: "het product dat jij bedoelt is te koop bij Ikea" en de vraagsteller is daarmee geholpen, zou dat dan verwijderd moeten worden?

Je kan de boel ook overdrijven. Hulp is hulp en als je denkt de ander op deze wijze optimaal te helpen, is dat volgens mij prima.