mijn motor met papieren is gestolen maanden geleden wat kan ik doen?

Ik had alle papieren in de buddy en ook de sleutels zijn meegestolen die gene heeft de motor op zijn naam gezet wat kan ik doen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je niet direct aangifte van diefstal gedaan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi crea ik ben er pas achter gekomen . Ik weet niet of aangifte zin heeft omdat alle papieren er bij zaten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het sowieso even gaan doen. Vreemd dat je hem nu pas mist.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt het is ook vreemd ik had de motor geschorst en stond maar in een schuurtje waar ik lange tijd niet ben geweest heb ook 2 maanden in het ziekenhuis gelegen ik deed al 2 jaar niets met de motor vandaar dat ik er best laat mee ben

Het beste antwoord

Heb je aangifte gedaan? Zo niet dan is dit de enige optie.

Je hebt de oude eigenaar niet nodig voor het overschrijven van een voertuig. Je hebt daar wel een nummer voor nodig, maar die zal je dan waarschijnlijk bij je motor hebben bewaard.
Zijn er sporen van braak? Hoe heeft die persoon de sleutels meegenomen? Allemaal bewijs voor de politie en die kan het dan gaan onderzoeken.
Het is wel erg lastig omdat deze persoon alle spullen heeft. Voor hetzelfde geld heb je deze motor aan hem verkocht en zeg je dat hij gestolen is.

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry had de reacties niet gelezen. Acuut aangifte doen. Je hebt een goede reden waarom je dit niet eerder hebt gedaan. Dat snapt de politie ook wel. Als je geen aangifte doet heb je sowieso geen kans.