Wat betekent dat het bericht 'een integer moet bevatten?'

Ik wil al lange tijd de redactie van Goeie Vraag e-mailen. Alleen, het probleem is dat als ik dan het bericht probeer te versturen, ik de boodschap krijg dat het bericht een integer moet bevatten of zoiets. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb wat dit betekent, en ook op Google kan ik er niks over vinden. Wat betekent deze zin, en hoe kan ik dit probleem oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een integer is een geheel getal, willekeurig van grootte, maar zonder komma.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet geheel willekeurig: Integer In de digitale techniek een groep van 16 bits waarmee getallen van -32535 t/m +32535 mee aangegeven kunnen worden. Als er alleen positieve getallen weergegeven moeten worden gebruiken we meestal de term `word`. Dat gaat met dezelfde 16 bit`s, alleen de afspraak over de betekenis is anders : het getalbereik is dan 0 t/m 65535.
Voor C-programmeu Bron: http://www.encyclo.nl/begrip/integer