Hoe kan mijn aanmeldingsdatum veranderen ?

In mijn profiel staat ineens dat ik me hier heb ingeschreven in Januarie, maar ik heb me ingeschreven in Februarie, en dat heeft er ook altijd gestaan, tot vandaag , en nu ineens Januarie ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dit is erg,omdat.....?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opzig niet erg, maar wel raar.

Het beste antwoord

Dat kun je niet zelf.

Stuur even een berichtje aan de beheerders middels de contactknop boven de blauwe balk.
Zij zoeken dit dan voor je uit en melden je terug wat er aan de hand is.

Toegevoegd na 55 seconden:
Ik zal het ook zelf aan ze doorgeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Weet je wat IK raar vind? Niet dat hier misschien een inschrijffout wordt gemaakt, maar wel dat MIJN vragen over GV steeds worden verwijderd met als argument dat alleen moderators het antwoord erop zouden kunnen weten. Nou dat is met deze vraag dus netzo, maar deze blijft wél staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kwestie van de goede personen aantrekken, en personen die jou ruimte niet willen respecteren afstoten ;-) Als de "andere" moderators deze vraag zien, word ie verwijderd, maar die trek ik niet aan, dus zien ze de vraag niet ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk de vraag staat er nog steeds ;-)
Nu ga ik hem sluiten.