Is GV op ten duur niet vergelijkbaar met Wikipedia?

Iedereen kwakt zijn/haar eigen kennis hier neer...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Wikipedia is heel handig maar ik kan er zelden om lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
orgineel ;)

Andere antwoorden (7)

He, twee weten meer dan 1. En soms is dat zelfs nog niet genoeg.

Nee, wikipedia is toch meer gebaseerd op feiten. Op GV kan je ook meer achter de meningen komen. Dat is ook heel waardevol, vraag dat maar aan Maurice de Hond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en wie is Maurice de Hond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vraag je weer bovenin, kost je drie punten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gratis: nl.wikipedia.org/wiki/Maurice_de_Hond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou met hyperlink : http://nl.wikipedia.org/wiki/Maurice_de_ Hond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou met werkende hyperlink: htttp://nl.wikipedia.org/wiki/Maurice_de_Hond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou zonder schrijffouten en met werkende hyperlink :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maurice_de_Hond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig he, nu verwijs ik naar een wikipedia site voor de feiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies wat ik bedoel ;)
GV lijkt meer op Yahoo Answers. Op Wikipedia is alles verder uitgewerkt door verschillende users.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor hier is niets op alfabet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee,
hier op gv heb je nog wat contact met mensen.
je kan verschillende antwoorden vergelijken en je kan meningen vragen.
ook kan je hier andere mensen helpen met het vinden van een antwoord.

ik zie wikipedia kan je gewoon simpel iets opzoeken
14 jaar geleden
Nee, want er is hier geen mogelijk tot correctie van door anderen gegeven antwoorden. Ik probeer dat wel af en toe in een reactie, maar dat helpt niet echt tot nu toe.
En bovendien kan Wiki heel goed zonder GV, maar de meeste GV'ers niet zonder Wiki ;)
AWM
14 jaar geleden
Aan de antwoorden van Wikipedia wordt constant geschaafd en geupdate.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want het heeft een ander systeem van modereren.