Welke ontwikkelingen heeft Raul Castro zelf doorgemaakt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je vraag is niet specifiek genoeg. Persoonlijke ontwikkelingen? Politieke ontwikkelingen? Economische? Wat wil je nu precies weten? Eens mens maakt oneindig veel ontwikkelingen door.

Antwoorden (1)

Raul Castro heeft al meegevochten in de revolutie van 1959 dus je kunt er van uitgaan dat hij alle ontwikkelingen sindsdien en daarna heeft meegemaakt. Bovendien heeft Fidel Castro zijn broer Raul al sinds heel lang als adviseur genoemd, in interviews maar ook tegenover het Cubaanse volk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Edraket
9 jaar geleden
Een kleine correctie....
Raoul was inderdaad vanaf het begin betrokken bij de revolutie.
Hij was een van de deelnemers bij eerste wapenfeit. De aanval op de kazerne op 26 juli 1953
http://en.wikipedia.org/wiki/Ra%C3%BAl_Castro#Pre-1960