Dat is afhankelijk van de daar geldende regels. Dit verschild dus per speeltuin.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Soms staan er bordjes met verboden voor honden, dan mag het niet (hoewel dat niet altijd officiële bordjes zijn,Moss door mensen neergezet waarvan de kinderen in. Speeltuintjes spelen.
In een speeltijd waarvoor je betaalt mag het vaak niet, dat staat dan vaak in de regels van dee speeltuin. Maar in kleine gemeentespeeltuintjes mag het vaak wel.
Evengoed vind ik het niet netjes om een hond in een speeltuintje te laten. Even onafhankelijk van het feit dat hij daar zijn behoefte kan doen, wat natuurlijk ronduit smerig is, is een hond geen goede combinatie met spelende en rondrennende kinderen, je weet nooit wat er gebeurt. En bovendien zijn er kinderen die bang zijn voor honden en die niet meer durven te spelen als er een hond in het speeltuintje is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thecis
9 jaar geleden
Hulphonden zijn vaak uitgezonderd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, en dat is natuurlijk terecht.