Hoeveel actieve moderators heeft GV?

Dit aan de hand van de vraag:
Is het als moderator leuk om vragen te verwijderen?
Deze werd door verschillende mensen beantwoord, hoeveel houden nu toezicht hier eigenlijk :-)

Toegevoegd na 11 uur:
naar aanleiding van dus, ik vroeg niet of ze het leuk vonden :-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeven momenteel. Ik ga er niet van uit dat ze het leuk vinden om vragen te moeten verwijderen. Maar onpartijdig kunnen ze vast niet zijn. Ze zijn zelf ook gebruiker/deelnemer hier en zullen hun voorkeuren hebben. Zie het als een rechter die zijn eigen zoon zou moeten veroordelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat er niet om of ze het leuk vinden om vragen te moeten verwijderen.
Sommige vragen zijn van een niveau..........die moet je wel verwijderen om deze site een beetje serieus te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vroeg ik niet hoor....
ik schreef alleen naar aanleiding van die vraag omdat ik deze tegen kwam :-).
Het lijkt mij ook niet leuk om "politie"agentje te moeten spelen voor sommige, maar wat moet dat moet.

Het beste antwoord

Volgens de GV site zelf:

Het moderatie-team bestaat op dit moment uit de volgende gebruikers:

Biertje
Boris
CJL
Dounja
panteao
som
wijnstein
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
was het net aan het opzoeken : het klopt een +
AWM
14 jaar geleden
Maar hoeveel *actieve* moderators zijn er. Dat was de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeievraag en de zeven Moderators
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar het is mij wel opgevallen dat er weinig te doen is op gv dat er wel kritische naar de vragen en antwoorden wordt gekeken door sommige moderatoren .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, de ene Moderator is de ander niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij zijn sommige antwoorden verwijderd, alleen omdat de vorm niet een antwoord was, maar meer een aanzet om verder ergens over na te denken. Dat beschouw ik ook als een antwoord.
Maar goed, ik bepaal de regels niet.
En daar zal de ene moderator ook wel iets anders over denken dan de andere.
Maakt verder niet uit.