Waar kan ik aangeven wat ik het beste antwoord vind op mijn vraag?

Ik wil het beste antwoord op mijn vraag aanduiden maar ik weet niet waar ik het aan moet geven.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Onder elk gegeven antwoord vind je een blauw vakje waarin 'Beste Antwoord' staat.
Als je daarop drukt, dan krijg je in een volgend scherm de mogelijkheid het beste antwoord van toelichting te voorzien, maar dat hoeft niet; als je vervolgens het beste antwoord bevestigt, dan heb je het werkelijk gegeven.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee Pieter1986 er staat wel een paars vakje met jouw (dus ) reactie . Ik heb Goeie Vraag op mijn iphone maakt dat verschil?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ter aanvulling . Jouw reactie staat in het paarse vakje onder een antwoord.
Amadea
7 jaar geleden
Ga je wel via www.startpagina.nl naar Goeie Vraag, of gebruik je nog de oude app? In het laatste geval lukt het niet, in het eerste moet je dezelfde mogelijkheden hebben als wij die op een pc of laptop werken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea ik denk dan dat ik de oude App nog heb. Zeker wel al een 3of 4 jaar
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geen ervaring mee, ik doe alles via de webversie. Overigens zie ik dat het 3 jaar geleden nog niet mogelijk was een Beste antwoord toe te kennen via de app.
https://www.startpagina.nl/v/goeievraag/vraag/409263/goeievraag-app-antwoord-kiezen
Amadea
7 jaar geleden
@Lobke70: de oplossing is dan dat je even via internet naar goeievraag gaat. Ik merk trouwens dat de linken in de notificaties over jouw vragen en reacties niet werken. Dat heeft vermoedelijk ook met de app te maken.