Het best kan je Google gebruiken, en dan de zoekterm(en) combineren met "goeievraag.be". Want recente gegevens zijn nog niet terug te vinden in de database van Goeie Vraag.

Zoek je oude informatie, dan tik je zoekwoorden in de balk bovenin waar in licht grijs staat 'Stel direct je vraag of zoek op trefwoord'. Zodra je een woord hebt getypt verschijnt er een hele lijst treffers. Maar de beste methode is om hier nog niet op te klikken, want dan kan je daarna weer opnieuw beginnen.

Wat je beter kunt doen is naar beneden scrollen, en dan te klikken op 'Zoek verder naar'. Bij de zoekresultaten die je dan te zien krijgt kun je dan nog aangeven of die op Relevantie of op Datum (oud of nieuw) gesorteerd wilt.

Tenslotte is het nog aan te bevelen een vraag die je wilt lezen met de rechter muisknop te openen, zodat je de gevonden Resultatenlijst kunt behouden.
Amadea
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Mooi en degelijk antwoord. Plus.