Wat is het record meest reacties op antwoord op gv.

Dus iemand geeft antwoord op vraag en daar zijn gigantisch veel reacties op wat is record?

Toegevoegd na 11 minuten:
uitlegje:

VraagVraagVraag
GoeieVraag (0) Reacties(0)

AntwoordAntwoord
+(0) -(0) Reacties(99999999)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat deze vraag een goede kans maakt: http://www.goeievraag.nl/vraag/tweeling-gaan-noemen.59144
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij doelt de vragensteller op reacties en niet op antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, inderdaad! Maar vaak lijken die twee wel érg op elkaar...

Het beste antwoord

Er zijn zover ik weet twee antwoorden op deze site die meer dan 100 reacties hebben opgeleverd. Ikzelf heb er een met 107, maar ben onlangs bijgehaald door een inmiddels verdwenen gebruiker die er 134 heeft verzameld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Geen van beide zijn overigens echt de moeite waard om te lezen. Als er zoveel gereageerd wordt, gaat het op gegeven moment nergens meer over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk niet dat je dat kunt nazoeken. Tenzij je iedere vraag uit het archief apart gaat aanklikken.

Deze week werd er overigens nog een vraag gesteld met ontzettend veel reacties. 44!

http://www.goeievraag.nl/vraag/vrouwen-werken.58905
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik bedoel echt op een antwoord niet reacties op een vraag
Ik dacht dat dat op de vragen van Pucca is geweest,of op die van een andere zielige dame,waarbij alles tegenzat.
Ik zal eens snuffelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pucca is tegenwoordig een 'onbekende'
Ik denk dat het atnwoord van een onbekende antwoordgever op deze vraag wel hoog zal scoren in deze categorie: 134 reacties.
http://www.goeievraag.nl/vraag/masturberen-taboe.50756