hoe verander ik mijn naam hier op?

Ik dacht dat je de naam van je bericht moest in typen maar het was dus je gebruikersnaam nu weet ik niet hoe ik dit verander

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een eenmaal gekozen gebruikersnaam kan niet worden veranderd. Het makkelijkst als je nét bent ingeschreven is als je via Contact je account op deze naam opzegt, en vervolgens een nieuw account aanmaakt op de naam die je wél wilt.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inderdaad, met de eerste vraag blijkbaar verdwenen en nog maar 2 punten boven de "inschrijfbonus" zou ik geen moeite doen en gewoon en nieuw account aanmaken.
Hoewel, ik vind Duizelig nog best een grappige nick. Leuk plaatje erbij en je kunt heel snel herkenbaar zijn op GV.