Waarom krijg je geen 10 punten meer als je antwoord als beste wordt beoordeeld?

Ik zie dit ook niet bij 'toekomstmuziek', sterker nog ik kan helemaal niets meer vinden over hoe punten worden toegekend.

6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Dat is een mis and hit-situatie. Zie meer op: https://goeievraag.startpagina.nl/forum/ Ik heb laatst wel 10 punten gekregen met een mail erbij. Veelal gebeurt dit niet.
Amadea
6 jaar geleden
Update: in de week van 9-13 april wordt de systeemfout gefixt. Dus vanaf volgend weekend gaan we weer gewoon tien punten krijgen voor beste antwoorden. Ook het notificatiesysteem wordt gefixt, dus hopelijk krijg je dit bericht dan ook onder ogen. Want nu komt er nog geen melding van een reactie op een reactie. Hoe ik dit weet? Zie https://goeievraag.startpagina.nl/forum/

Het beste antwoord

Het is de bedoeling dat je nog steeds tien punten krijgt. Alleen door een bug in het systeem krijg je deze meestal niet.
Het nieuwe puntensysteem (met een hoogste niveau van 25) wordt waarschijnlijk in april bekend gemaakt.
SimonV
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Hoe weet je dat? Is dat op het forum gemeld, of via een mail?
SimonV
6 jaar geleden
Via een mail
paulus811
6 jaar geleden
Bedankt, ik weet genoeg. Wel vreemd dat dit niet goed werkt, zo moeilijk lijkt het me niet te programmeren. 10 puntjes zijn voor jou, nu maar hopen dat je ze krijgt :-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je hebt contact, SimonV? Ik heb inmiddels GV op 3 verschillende manieren benaderd, maar geen antwoord tot dusver.
Is er nog een GV123Forum? Is er nieuws?
LeonardN
6 jaar geleden
https://goeievraag.startpagina.nl/forum/
SimonV
6 jaar geleden
GV123 is verdwenen, nieuw is het open forum van startpagina zelf:
https://goeievraag.startpagina.nl/forum
SimonV
6 jaar geleden
Conform je vraag krijg ik inderdaad geen tien punten. Is deze maand slechts één keer bij mij gebeurd.
paulus811
6 jaar geleden
Nou een welverdiend plusje dan maar en hopen dat dat wel werkt.
Amadea
6 jaar geleden
Is mij inderdaad deze maand ook nog maar één keer toegekomen.