Wat gebeurt er als ik een verwijderde vraag opnieuw stel op de zelfde manier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef eens een voorbeeld van de vraag die je bedoelt?

Antwoorden (3)

Dan is de kans natuurlijk groot, dat de vraag opnieuw verwijderd wordt.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
als je de vraag op dezelfde manier stelt, wordt hij weer verwijderd, dus dat heeft geen enkele zin.
de clou is juist om een vraag zo te stellen dat hij binnen de richtlijnen past.
succes!
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat deze vraag ook verwijderd zal worden. Maakt niet uit ik heb toch antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Rieneke. Dat is inderdaad de bedoeling. En Kluwenmigge: deze voldoet aan de richtlijnen, dus blijft gewoon staan. Hij staat zelfs in de juiste categorie... ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er kan zich ook een vorm van liegen voordoen : een vraag die niet door de beugel kan op zo een manier stellen dat ie toch stiekem geplaatst word de kunst van het liegen dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee geen leugentjes.
@Dounja ik ben blij dat de vraag toegestaan is.
Dan wordt de vraag verwijdert, en loop je de kans een waarschuwing te krijgen.Het nogmaals plaatsen van dezelfde vraag kan dan leiden tot een tijdelijke blokkade van je account.