Waarom krijg ik geen punt(en) meer als ik inlog bij goeievraag.nl?

Sinds 19 april 2023.

Antoni
een jaar geleden
12.7K
Pieterke
een jaar geleden
Heb ik ook sinds ongeveer een week. Ik word automatisch ingelogd. Meestal lukt het wel als ik dan uitlog en een paar minuten later weer inlog.
Pieterke
een jaar geleden
Ik heb zojuist geprobeerd via Startpagina een bericht aan Goeie Vraag te sturen maar zelfs dat lukt niet. Startpagina hapert ook constant.
Bordensteker
een jaar geleden
Ik mis de inlogpunten ook, ik meen sinds 20 april.
SimonV
een jaar geleden
Waarom geen klachten op het forum gedeponeerd?
Er is nog nooit een eigenaar van GV geweest die zo snel bugs heeft opgelost als de huidige (Kompas).
Antoni
een jaar geleden
@SimonV, ik ben nog geen lid en wil liever geen lid worden van het forum voor maar één simpele vraag. Het staat een ander natuurlijk vrij deze vraag op het forum te stellen. In ieder geval dank voor je suggestie!
SimonV
een jaar geleden
@Antoni: 'k Heb de vraag op het forum gesteld. Als ik reactie krijg, hoor je het wel. Waarschijnlijk krijg je geen punt meer omdat je niet meer hoeft in te loggen.
https://goeievraag.startpagina.nl/forum/topic/2606391/nieuwe-versie-gv/?page=11
Amadea
een jaar geleden
Zou het uitmaken welke browser je gebruikt? Met Firefox krijg ik elke dag opnieuw een inlogpunt. Ondanks dat ik bepaald niet weinig punten heb... Elke avond log ik uit. Dat is bij mij niet veranderd sinds half april.
Pieterke
een jaar geleden
Met Firefox lukt het mij ook niet.
SimonV
een jaar geleden
Mij ook niet. Net geprobeerd.
Ik let er verder niet op. Ik word alleen gek genoeg uitgelogd als ik klik op een notificatie van GV en zo naar GV ga. Als ik daarna weer gewoon naar GV ga, krijg ik de melding dat ik ingelogd ben. De laatste keer dat ik hiervoor een punt kreeg was 20 april.
Antoni
een jaar geleden
@SimonV, dank je wel voor het plaatsen van de vraag op het forum!
SimonV
een jaar geleden
Naar aanleiding van een pb van Bordensteker en reactie Amadea veronderstel ik dat er een minimale nachtperiode tussen uitloggen en inloggen moet liggen.
Antoni
een jaar geleden
Dat is dan pas zo sinds 19 april, @SimonV.
Antoni
een jaar geleden
Het wordt allemaal nog raarder. Op zaterdag 29 april heb ik een punt gekregen voor 'inloggen' terwijl ik helemaal niets heb gedaan met de website. Helemaal uit het niets een punt krijgen: dat is voor het eerst!

Antwoorden (2)

Mogelijk / waarschijnlijk omdat je al veel punten hebt. Maar als je na het starten de pagina ververst krijg je wél het rad te zien, met punten. Bij mij althans werkt dat zo sinds een maand of drie.
een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
Welke rad? Er zijn mensen die meer punten hebben er is geen limiet gesteld
Pieterke
een jaar geleden
Een rad? Ik heb nog nooit een rad gezien. Ik heb ook helemaal niet zoveel punten en krijg ook geen punten meer bij het inloggen wat ik ook doe.
Als je ingelogd bent dan blijf je meestal ingelogd. Als je dan opnieuw deze website opent, dan log je niet in maar ga je gewoon verder.
Je zult dus bewust moeten uitloggen en dan weer inloggen, dan krijg je gewoon een punt erbij.
een jaar geleden
Antoni
een jaar geleden
@crispy, ik log bewust uit en dan weer in, maar dan krijg ik er niet gewoon een punt bij. Sinds 19 april 2023.
Utrecht
een jaar geleden
Dat was in het verleden niet zo. Gewoon even naar een andere website en weer terug: +1 punt
fremar
een jaar geleden
ik krijg ook geen punt meer bij bij het inloggen,gelijk wat ik ook doe
AlphaLimaSierra
een jaar geleden
Ik heb hetzelfde. Inloggen levert geen punt meer op
Pieterke
een jaar geleden
Dat lukt niet altijd hoor.