Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik op het forum van GoeieVraag ook sorteren op "Laatste bericht"?

Nu moet ik op https://goeievraag.startpagina.nl/forum/ telkens alle pagina's doorlopen om te zien of er wat bijgekomen is.

LeonardN
5 jaar geleden
Klik op 1 nieuw bericht bij het derde topic.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee dat kan niet en hoeft ook niet omdat het laatste bericht altijd de derde draad is en er aangegeven wordt of er iets bijgekomen is. Dat bericht is aanklikbaar. Daarnaast kan je direct naar de laatste pagina springen.

Je moet wel steeds scrollen klikken en scrollen om bij het laatste bericht te komen als het bericht niet meer nieuw is voor jou.
...
Maar nee het is een erg simpel opgezet forum met bizar weinig instellingen.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 17 juli 2018 13:10: tekst
5 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Ik zie nu dat je gelijk hebt m.b.t de sortering.
Thanks

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan. Het is niet direct zichtbaar, maar als je een paar keer klikt op het blauwe woord Discussielijst dan komt op een gegeven moment onder de betreffende onderwerpen te staan hoeveel jij daarvan nog niet hebt gelezen. Door op die melding van het aantal te klikken word je direct naar de plek van dat recentste ongelezen item gebracht, en hoef je niet te scrollen. Klik nadat je het gelezen hebt weer op Discussielijst, en dan komt eventueel nog een ander topic met ongelezen reacties in beeld.
---------
PS. Krijg je niet zo'n melding, dan is er dus geen nieuw bericht toegevoegd.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 17 juli 2018 13:29: tekst
Amadea
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding