Hoe kan ik het zo instellen dat de reacties en antwoorden op mijn vragen in mijn mailbox komen?

Ik zou graag willen dat de reacties en antwoorden op mijn vragen ook in mijn mailbox terecht komen. Ik vind bij instellingen echter niet hoe ik dat kan verwezenlijken.

5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
Als dat nou zou kunnen, wacht ik ook al lang op. Is al een tijd kapot.

Antwoorden (1)

Helaas, dat heeft geen effect. Er zitten veel bugs in deze nieuwe versie van Goeie Vraag, en die maken het onder mee onmogelijk om notificaties te verzenden. Je kunt het in principe wel instellen bij Instelling op jouw profielpagina https://www.startpagina.nl/v/profiel/Goeievraagstell/ maar er zal niets gebeuren...
Amadea
5 jaar geleden
Goeievraagstell
5 jaar geleden
Nou...handig :p
teusvh
5 jaar geleden
Werktinderdaad voor geen meter.
Ik kreeg onlangs een reactie van een paar maanden geleden, maar inderdaad geen enkele recente.