Zou het niet beter zijn als alleen een afkeurend duimpje gezet kan worden met motivatie erbij?

Er worden te vaak góede antwoorden -waar moeite voor gedaan is- zonder toelichting negatief beoordeeld. Kan dat niet wat minder makkelijk gemaakt worden?

Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is al té vaak gesteld..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alweer die vraag....(gaap)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/nut-min-duimpje-argumentatie.63670 http://www.goeievraag.nl/vraag/mensen-verplicht-reactie-plus-minduimpje.17882 http://www.goeievraag.nl/vraag/mensen-duimpjes-omlaag-gegronde-reden.13630 http://www.goeievraag.nl/vraag/nut-min-duimpjes-uitdelen.28688 http://www.goeievraag.nl/vraag/minduimers-minkukels.25468 http://www.goeievraag.nl/vraag/zouden-beantwoorders-gv-vraag-gebaat.32482 Nouja, zo kunnen we nog uuuuuren doorgaan. En het antwoord op je vraag staat er ook zeker meermalen bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En vooral ook deze vraag van enkele maanden geleden, toen ik er ook nog zo over dacht maar waar een aantal zeer goede motivaties kwamen om het niet te doen. http://www.goeievraag.nl/vraag/ergens-duimen-gegeven.11568
Amadea
13 jaar geleden
Toch gaan al die vragen ergens anders over, namelijk of de toelichting als reactie geplaatst moet worden. Wat ik bedoel is dat je, net als wanneer je een vraag stelt, eerst een regeltje ergens moet invullen voordat het geplaatst kan worden. Een uitbreiding van het programma dus feitelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Eigenlijk vind ik dat de minduimpjes wegmoeten zeker met liefde/geloof krijg je veel minnen en duimen om dat de ene groep er mee eens en de andere niet. Ook krijg ik veel wraakduimpjes omdat ik bij me minnen altijd een reactie zet.

Het beste antwoord

super idee

denk niet dat er iemand tegen is op deze site

een min verplicht onderbouwen,dan is niemand boos of teleurgesteld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Dat is mogelijk. Ik vind dit een zeer goede suggestie vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea,wil je je aub achter aansluiten/ Velen met de zelfde vraag gingen je voor en ja dat is idd beter,maar zal wel nooit gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Met de insteek die ik ermee voor ogen heb staat deze vraag nog niet in het archief!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, hij wordt volgens mij steeds verwijderd :lol:
Of wellicht nog anders....gewoon weg met dat min-duimpje! Als je het niet eens bent met een antwoord, houdt dat in dat jij het anders ziet en kan je dat verwoorden in een ander antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Ook hier zou ik dus de verklaring van de negatieve duim willen zien. Waaróm is dit antwoord niet waardevol?
Amadea
13 jaar geleden
Nogmaals: Dit is volgens mij een wáárdevol antwoord. Waarom vind jij van niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach Amadea, ik heb blijkbaar wat min-stalkertjes, daar hebben meer mensen (helaas) last van. Ik hoop dat het geven van minnetjes een lichtpuntje in hun leven is. Even een mailtje sturen naar GV en je weet wie het is. Ik kan me niet druk maken op die personen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze geven de minnetjes omdat ze het niet eens zijn met het antwoord, wat valt daar aan te snappen.
Amadea
13 jaar geleden
Ja, maar dat is de bedoeling dus niet. Er staat, als je goed leest, dat het geen waardevol antwoord op de vraag is. Dat is iets heel anders dan het er niet mee eens zijn. Je kunt het er bijvoorbeeld niet mee eens zijn dat je dit jaar niet naar het buitenland op reis zult gaan, maar de reis die je in Nederland gaat maken hoeft daar absoluut niet minder waard om te zijn!
Lijkt mij een goed idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het geven van minduimpjes vind ik ook vaak storend
maar zoals ik dan vele keren reageer is dat het minspook weer online is!
het is jammer omdat je een vraag stelt waarop je een antwoord vraagt
is diegene er niet mee eens geeft hij of zij een min duim helaas zonder toelichting WAAROM!!die minduim
want ook al geef je een fout antwoord, licht dan toe waarom want daar kunnen we weer van leren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier.... dat bedoel ik met dat min spook!!!
Amadea
13 jaar geleden
Inderdaad, daarom vind ik dat je dat beter kunt voorkómen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus wat een hypocriete minkukels
Deze voorstel is hier al vaker gedaan. Ik ben er een voorstander van, maar helaas is het er tot nu niet van gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat zou wel eens tot best interessante info kunnen leiden ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk normaal denkend mens is het hiermee eens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste idee van de EEUW
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaan we allemaal een stuk meer vragen beantwoorden

Zeker te weten