Dat kan via de contact pagina, te vinden in de balk onder aan de pagina, of via deze link: https://www.startpagina.nl/klantenservice
---------------------------
Mocht je contact zoeken met 1 van de moderators, die zijn te vinden bij punt 4.2 van deze pagina: https://www.startpagina.nl/v/huisregels
Toegevoegd op 16 februari 2021 20:42: tekst
Kimath
3 jaar geleden
SnakeEye
3 jaar geleden
Dit heb ik gedaan, alleen blijft het bericht hangen.
Kimath
3 jaar geleden
hoe bedoel je dat het bericht blijft 'hangen'?
SnakeEye
3 jaar geleden
Nou meestal als je op versturen klikt, dan verdwijnt het bericht en krijg je een melding dat het verstuurt is. Soms krijg je zelfs ook nog een mail van we hebben je vraag ontvangen en proberen er zo snel mogelijk antwoord op te krijgen. Nu gebeurt er niets.
Pieterke
3 jaar geleden
SnakeEye probeer het eens met een andere browser. Ik heb het ook dat het bericht blijft hangen als ik het met Firefox wil verzenden. Met Google Chrome lukt het meestal wel.
Kimath
3 jaar geleden
@SnakeEye ik heb zojuist als test zelf geprobeerd een mail te sturen, en die leek gewoon door te gaan.