Hoe kan ik een nieuw wachtwoord instellen op Goeie Vraag?

Ik zie het nergens staan. Ik word ook nooit meer uitgelogd op de site dus ik kan het ook niet als ik opnieuw zou moeten inloggen via wachtwoord vergeten doen.

2 jaar geleden

Het beste antwoord

Uitloggen doe je door de cookies te verwijderen. Op Firefox doe ik dat door op het slotje te klikken dat als teken voor het https:// adres staat. Daarna klik ik op Cookies en websitegegevens wissen, En bij goeievraag.startpagina.nl verwijder ik die dan. Als je daarna de pagina vernieuwt ben je niet meer ingelogd. Klik dan rechtsboven op het grijze plaatje met poppetje erin.
. . .
Bij https://www.startpagina.nl/v/gebruiker/login# kun je nu het Wachtwoord wijzigen of aangeven dat je dat bent vergeten.
Toegevoegd op 20 september 2021 20:55: tekst
Amadea
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord.
SimonV
2 jaar geleden
De gemiddelde computergebruiker gebruikt Chrome en weet niet hoe een cookie te verwijderen.
Uitleg hoe je dit doet zou wel handig zijn:
Klik rechtsboven op Meer en dan Instellingen.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
Zoek rechtsboven op goeievraag
Verwijder deze cookies.
Vernieuw de pagina van goeievraag. Bedankt voor de Firefox-tip, ik wist niet dat het inmiddels zo gemakkelijk kon!